vrijdag 15 juli 2011

Eindelijk naar Seaworld....

Woensdag zijn we rustig aan begonnen en oma en de jongens zijn lekker de hele ochtend gaan zwemmen. Ik wilde graag naar Jo-ann's gaan -een soort Pipoos, maar dan vele malen groter en goedkoper- op jacht naar een Crop-A-Dile (nee, geen crocodile!). Het is een gaatjesprikker, maar dan ook om er een mooi ijzer oogje aan te maken. En ik had mazzel, ze hadden sale dus overal ging maar liefst 40% af.... Arlo heeft me daar gedropt (de schat) zodat ik op mijn gemak daar kon neuzen. En uiteraard ben ik daar uitstekend geslaagd. Konden we maar meer dan 23 kg meenemen in het vliegtuig; het prijsverschil is echt enorm!!! Arlo zelf is ook weer goed geslaagd voor overhemden bij Marshall's (net zoiets als de TJ-Maxx).
Daarna heb ik onze neef Roy gebeld om te vragen of hij in de buurt van Orlando was vandaag, maar dat was helaas niet zo. Wel hebben we voor volgende week woensdag afgesproken en dan zien we ook onze neef Fabian. Die belde ook nog even, zo grappig om hem te spreken. Ik kan me hem vaag herinneren toen ik nog heel jong was. Hij komt ook volgende week woensdag mee. Wordt vervolgd.....
En Melanie had gebeld en ook mijn zus Cathy (om te kijken of het goedkope nummer klopte) en uiteindelijk ook mijn allerliefste pap en mam, die ik natuurlijk wel een beetje mis :-)!
Na al die tropische buien hebben we de volgende lessen geleerd: 1) neem een set droge kleding mee in de toch al mega-grote auto en 2) koop regenponcho's (ik weet dat ze niet charmant zijn, maar wel zeer praktisch). We moesten ook onze electronische weegschaal ruilen bij de Walmart, die deed het niet,en gelukkig deden ze daar niet moeilijk over. En daar vonden we ook de regenponcho's...
Daarna gingen we naar Seaworld, naar de avondshows. Van de weersvoorspelling klopt hier net zoveel niet als in Nederland. 50% kans op onweer, maar gelukkig niet in Seaworld. Hier een fotoimpressie:


















Het was een geweldige avond, helemaal top!
- Posted from my iPad 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten