vrijdag 22 juli 2011

Inpaktijd!

Vandaag is het inpaktijd, toch altijd weer spannend of we alles meekrijgen! En omdat we niet weer op het vliegveld wilden herinpakken, besluiten we de koffers op 22 kg te houden (je mag maximaal 23 kg per persoon). Het was eerst 32 kg, maar het is aangepast voor de arbo-wet. Voor de mensen die moeten inladen, is het anders te zwaar. En zo kan de vliegmaatschappij per extra koffer €50 rekenen, ook een leuke bijkomstigheid voor hun. Wat grappig is (een tip van mijn broer) is dat je 3 handbagage per persoon mag meenemen, een handtas of rugzak, een koffertje (van 55x45x25cm) en een laptoptas. Dus we hebben nu ook 2 koffertjes erbij, anders waren onze koffers te zwaar. Prima opgelost zo!
Daarna zijn we nog naar The Premium Outlet gegaan voor Arlo, die er gelukkig geslaagd is. Omdat de jongens elke keer braaf zijn meegegaan om te shoppen, heb ik nog een Angry Bird en Pig voor ze gekocht daar. Ze zijn echt gaaf en maken zelfs de geluidjes van het beroemde spelletje!
Ook zijn we gaan bowlen, hier gaat het anders dan bij ons. Je rekent af per game en niet per uur, dus je kunt er langer over doen en toch je game afmaken. Best slim. Ik heb gewonnen met 154 punten (en een beetje hulp van de hekjes). Yahooo!!!


Na het eten van gisteren besloten we naar een goed restaurant te gaan; dit is Olive Garden geworden. Italiaans dus, onze favoriete keuken (naast Japans). We moesten wachten, altijd een goed teken, zo druk was het daar. Maar na 20 minuten wachten, konden we aan tafel. Het eten was voortreffelijk! We begonnen met een voorgerecht, bestaande uit inktvisringen, gevulde champignons, gebakke ravioli en bruschetta. En Arlo had als hoofd cannaloni met draadjesvlees, oma had garnalen met spaghettihaarpasta en ik had fettucini met zeevruchten. Heerlijk allemaal. We sloten af met dolcini, kleine dessertglaasjes met heerlijkheden erin. Je kon er drie nemen (wat oma en Arlo uiteraard gedaan hebben), of eentje (mijn keuze). De limoncello bavarois met koek onderin was echt super. Kortom, als je lekker Italiaans wilt eten, ga hierheen of naar Maggiano's Little Italy (nog iets beter!).....





Ik wilde ook nog graag zilveren oorbellen (met de vele regen in Nederland verweren niet-zilveren oorbellen zo snel!) en bij Supertarget moesten we toch nog iets terugbrengen en we hadden de giftcard ook nog. Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb er meteen drie paar uitgekozen, die ik van mijn lieve Arlo kreeg. En bij het afrekenen met de giftcard -die ik gratis kreeg en een waarde van $5 had, dachten we- bleek dat ik op elk paar $5 korting kreeg. Koopje dus (Arlo ook blij)!!!
We zaten zo vol, dat Starbucks er niet inzat. Morgen moeten we onze villa uit en gaan we naar Siesta Keys, lekker naar het strand!
- Posted from my iPad

1 opmerking:

  1. Zo, dat is nog eens een leuk gift van de Target, daar heb je tenminste wat aan!
    Vervelend klusje altijd dat inpakken...betekend toch dat de vakantie er weer op zit helaas!
    Succes daarmee en net te veel proppen;-)

    BeantwoordenVerwijderen